بیرالوند: کادرفنی نقش مهمی در قهرمانی‌ام داشت


بیرالوند

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جوانان جهان گفت: کسب این مدال طلا با پیش‌بینی‌های کادر فنی رقم خورد و برخواه و خورشیدی‌فر نقش مهمی در مدال‌آوری‌ام داشتند.

به گزارش سادس، رضا بیرالوند ملی‌پوش طلایی ایران درباره کسب مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ژاپن، گفت: خیلی خوشحالم که توانستم مدال طلا را برای کشورم به دست بیاورم و بار دیگر پرچم سه رنگ ایران را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورم. سال قبل در تفلیس سه مدال برنز گرفته بودم ولی امسال حتی با حضور در دسته ۱۰۵ کیلوگرم با زحمات کادر فنی خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کردم.

بیرالوند در خصوص نقش موثر کادر فنی در کسب مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم برای ایران گفت: مربیان تیم ملی با شناخت از شرایط مسابقه و حریفانم در دسته ۹۴ کیلوگرم تصمیم بسیار مهمی را برای مدال آوری گرفتند. این تاکتیک کادر فنی در هر دو وزن جواب داد و اورامه در دسته ۹۴ کیلوگرم مدال برنز گرفت و من هم به نشان طلا رسیدم. به طور حتم کسب این مدال با ارزش برای تیم ملی جوانان با پیش‌بینی‌های فنی محمد حسین برخواه و علی اکبر خورشیدی رقم خورد.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی از تمامی کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدورام در مسابقات آتی مدال‌های زیادی را برای کشورم به دست بیاورم.

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری، پس از مراسم اهدای مدال دسته ۱۰۵ کیلوگرم، در جمع ملی پوشان و اعضای تیم ملی حضور پیدا کرد و کسب این مدال طلا را به رضا بیرالوند، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ایران و اعضای کادر فنی تبریک گفت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *