جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد با جوایز ارزنده برگزار می‌شود

جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد از از اول مرداد ماه تا ۱۳ آذر ماه سال جاری مصادف با روز بیمه برگزار می‌شود.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در قالب این جشنواره که برای مشتریان بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت که به عضویت باشگاه مشتریان سرمد نیز درآمده باشند، طراحی شده است، هدایای ارزنده‌ای شامل یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که به قید قرعه به یکی از بیمه‌گذاران بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم می‌گردد و همچنین ۵ (پنج) عدد سکه بهار آزادی برای پنج نفر از بیمه‌گذاران برتر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری که دارای بالاترین میزان امتیاز در باشگاه مشتریان شرکت می‌باشند، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پرداخت حق‌بیمه به مبلغ ۶میلیون ریال در رشته بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در طول مدت جشنواره، نداشتن اقساط معوق در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، ثبت‌نام در جشنواره از طریق باشگاه مشتریان بیمه سرمد، شرایط لازم جهت شرکت در این جشنواره می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با سامانه امور مشتریان به شماره ۴۳۹۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به باشگاه مشتریان شرکت بیمه سرمد به نشانی http://club.sarmadins.ir/ و یا به شعب و نمایندگی‌های بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه فرمایید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *