کاهش ۴۸ درصدی شهدای ناجا در سال گذشته

فرمانده ناجا از کاهش ۴۸ درصدی شهدای ناجا علی رغم افزایش ۲۵ درصدی ماموریت‌ها خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این همایش‌ها تاکید بر اجرای سیاست‌ها و حرکت پلیس به سمت حرفه‌ای گرایی و ارتقاء توان آموزشی است. همچنین تاکید بر اجرای دستورالعمل‌های قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت نیز از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته علی رغم کاهش ۲۵ درصدی مأموریت‌ها، آمار شهدا کاهشی ۴۸ درصدی داشته است، اظهار کرد: امیدوارم در رسیدن به اهدافمان بتوانیم با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به تلاش پلیس برای کسب رضایت شهروندان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در کسب رضایت شهروندان موفق بودیم و این توفیق در راستای همین آموزش‌ها بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آموزش ها در راستای ارتقای مأموریت‌ها و حرفه‌ای شدن پلیس نقش موثری دارد، گفت: در اجرای آموزش‌ها با توجه به مشکلاتی که در ارائه آموزش به پرسنل وجود داشت از تجهیزاتی استفاده کردیم تا پرسنل ما به جای حضور در دوره‌های آموزشی آموزش‌های لازم را با استفاده از همین تجهیزات در محل کارشان دریافت کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس از سیمیلاتورها استفاده کرده‌ است گفت: با استفاده از این تکنولوژی‌ها که البته عمدتا بومی بوده و متناسب با نیازهای کشور طراحی شده به  سمت تخصصی شدن پلیس حرکت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه با استفاده از تجهیزات موجود هزینه‌های آموزشی ناجا چقدر کاهش پیدا می‌کند؟ اظهار کرد: پیش بینی ما این است که در فاز نخست اجرای طرح هزینه‌ها حداقل ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند اما طی یکی دو سال آینده بهتر می‌توان در این خصوص قضاوت کرد.

سردار اشتری مباحث مربوط به استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان ناجا را نیز جزئی از مأموریت معاونت تربیت آموزش برشمرد و گفت: با استفاده از تجهیزات آموزش‌های موجود در بحث پرداخت دیه از سوی ناجا علی رغم اینکه هر ساله روند رو به رشدی داشتیم از سال گذشته این نرخ کاهش پیدا کرده و در حقیقت با استفاده از آموزش، دیه‌هایی را که متعهد به پرداخت آن بودیم کاهش دادیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *