تاکید اشتری بر حفظ اموال و املاک ناجا

فرمانده ناجا با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسی ناجا در پیشبرد اهداف بر لزوم حفظ و نگهداری اموال و املاک ناجا تأکید کرد.

به گزارش سادس به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم سردار  یزدآبادی و معارفه سردار محمودزاده به عنوان معاون مهندسی ناجا با اشاره به گستردگی و تنوع مأموریت های این نیرو اظهار کرد: نیروی انتظامی به فراخور نوع مأموریت ها به صورت شبانه روز با آحاد مختلف مردم در ارتباط است و تنها مجموعه‌ای است که به این وسعت دارای مأموریت است البته این سخن به منزله چشم پوشی از مأموریتها و تلاشهای دیگر نهادها و سازمانهای انقلابی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همه شهروندان متناسب با شرایط و براساس نیاز با این مجموعه در ارتباط هستند گفت: خدمتگزاری به مردم را یک توفیق می‌دانیم و امید است که از این فرصت به نحو شایسته‌ای بهره ببریم.

اشتری با اشاره به ابعاد مختلف مأموریتهای ناجا اظهارکرد: نیروی انتظامی خدمات انتظامی ، دفاعی ، شهری، اجتماعی و … ارائه می دهد و این تکثر مأموریت بیانگر اهمیت مأموریت های ناجا است.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به برخی ناامنی‌ها در منطقه خاطر نشان کرد: به لطف الهی ، تدابیر مقام معظم رهبری، انسجام مردمی و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و نیروی انتظامی در تأمین و توسعه امنیت نقش اثرگذاری دارد و تقویت این اثرگذاری نیازمند تقویت بنیه دفاعی و تجهیزاتی این نیرو است.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری گفـت: اظهار رضایت معظم له از عملکرد ناجا امیدبخش است و باید تلاش کنیم این رضایت مندی را ارتقاء دهیم و در انجام مأموریت های محوله به نحو شایسته ظاهر شویم.

اشتری با اشاره به نقش اثرگذار معاونت مهندسی در پیشبرد اهداف ناجا خاطر نشان کرد: اجرای طرح ساماندهی املاک، اراضی و پروژه های ناجا از اولویت ها است و در راستای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت و امکانات درون و برون سازمانی نهایت بهره را برد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری با تأکید بر لزوم حفظ و نگهداری اموال و املاک ناجا گفت: تحقق و پیگیری مصوبات سفرهای استانی مقام معظم رهبری نیز یک الزام است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات سردار یزدآبادی اظهار کرد: وی از مدیران دلسوز ، ولایی ، عملیاتی ، پیگیر در عرصه مأموریت هاست که در معاونت مهندسی خدمات شایسته ای انجام داده است، سردار محمودزاده نیز انسانی متفکر، با اخلاق، متعهد، انقلابی و توانمند هستند و سابقه آشنایی بنده با سردار محمودزاده دیرینه است. ان شاالله همگی در راستای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب توفیق خدمتگزاری داشته باشیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *