صندوق امین سامان با استقبال گسترده سرمایه‌گذاران رکوردزنی کرد

صندوق سرمایه‌گذاری امین سامان به بالاترین ارزش خالص دارایی در دوره فعالیت ۵ساله خود رسید.
به گزارش سادس به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا حیدری مدیر بانکداری اختصاصی با اعلام این خبر گفت: صندوق امین سامان با هدف تجمیع سرمایه‌های مشتریان خود و بهره‌برداری از مزایای سرمایه‌گذاری در مقیاس بزرگ تشکیل شده و در ۵ سال گذشته توانسته است به‌عنوان تکمیل‌کننده خدمات و محصولات بانک ایفای نقش کند.

حیدری افزود: از منظر فنی، وجوه جمع‌آوری‌شده در صندوق مذکور برای سرمایه‌گذاری در اوراق و سپرده‌های دارای بازدهی ثابت در بازار پول و سرمایه مصرف می‌شود. ازاین‌رو می‌توان این نوع سرمایه‌گذاری را در ردیف کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در کنار سپرده‌های بانکی طبقه‌بندی کرد.

مدیر بانکداری اختصاصی بانک سامان تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت اصلی این صندوق، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلفی همچون اوراق مشارکت، سپرده بانکی، اوراق بهادار تضمین‌شده موجود در بازار است که این کار با به‌کارگیری نیروهای متخصص و گردآوری و تحلیل اطلاعات و مدیریت دارایی‌های سبد، با اولویت قرار دادن موضوع ریسک صورت می‌گیرد.

حیدری اضافه کرد: عملکرد صندوق مذکور در مجموع ۵ سالی که از تاسیس آن می‌گذرد قابل قبول بوده است و با استقبال سرمایه‌گذاران، توانسته رقم ارزش خالص دارایی‌های خود را به یک‌هزار میلیارد ریال برساند که یک رکورد محسوب می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: درحال حاضر، نرخ پیش بینی بازده صندوق امین سامان سالانه ۱۸ درصد است که این نرخ حداقل نرخ قابل دستیابی برای صندوق به‌حساب می‌آید. اما متوسط عملکرد صندوق در سال ۹۵ بالای ۲۰.۸ درصد بوده که سود حاصل‌شده، در پایان هر ماه به حساب سرمایه‌گذاران واریز شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت‌ این شرکت به نشانی http://www.aminsaman.com مراجعه کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *