نقش اثرگذار آموزش در رضایت مندی مردم از پلیس و پیشبرد مأموریت ها

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری همایش معاونت تربیت و آموزش ناجا گفت: آموزش در ارتقاء رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس و پیشبرد ماموریت ها تأثیر مستقیم داشته است.

به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسین اشتری” در حاشیه برگزاری همایش معاونت تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری همایش های تخصصی یکی از برنامه های سالانه نیروی انتظامی است اظهار کرد: همایش تخصصی تربیت و آموزش ناجا امروز با تأکید بر اجرای سیاست ها و اهداف مورد نظر برگزار شد .

وی افزود: تأکید در راستای حرکت به سمت حرفه ای گرایی ، ارتقاء توان آموزشی، نیازسنجی آموزشی و اجرای دستورالعمل های قرارگاه جهادی تربیت و آموزش از اهداف برگزاری همایش امروز است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش درسال گذشته خاطر نشان کرد: آموزش از اولویت های ناجا در سال گذشته وامسال اعلام شده چرا که آموزش در اجرای مأموریت ها و کسب موفقیت ها نقش غیرقابل انکاری دارد.

سردار اشتری با اشاره به نقش اثرگذار آموزش در پیشبرد مأموریت ها عنوان کرد: با تمرکز بر تقویت آموزش سال گذشته علیرغم افزایش ۲۵ درصدی مأموریت ها میزان خسارات و شهدای ناجا ۴۸ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: آموزش ها در ارتقاء رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس نیز تأثیر مستقیم داشته است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اشاره کرد: این همایش برای اولین بار در ناجا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و همه معاونان تربیت و آموزش استان ها نیز از طریق ویدئو کنفرانس از این همایش بهره می برند.

وی یادآور شد: در کنار برگزاری همایش های حضوری از این پس در مواقع ضروری و برای انتقال سریع پیام ها گاهی اوقات از روش ویدئو کنفرانس در همایش ها نیز استفاده خواهد شد.

سردار اشتری در خصوص به کارگیری شبیه ساز ها (سیمیلاتورها ) توضیح داد: به کارگیری شبیه سازها در ارتقاء مهارت های عملی کارکنان نقش مهمی دارد و می تواند در کاهش هزینه ها به طور میانگین ۱۰ درصد و به طور کلی با دارا بودن ویژگی های مثبت در پیشبرد اهداف ناجا موثر باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *