اقدامات پیشگیرانه در رأس امور حراست پست‌بانک‌ایران است

آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست‌بانک‌ایران در مراسم معارفه مسئول حراست استان آذربایجان‌غربی گفت: اقدامات پیشگیرانه در رأس امور حراست این بانک است.
به گزارش سادس به نقل از روابط‌ عمومی پست‌بانک‌ایران،شهرکی‌کیا ضمن بیان مطلب فوق و اشاره به وجود قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف در سطح استان و احتمال سوء استفاده دشمنان از این تنوع بر همدلی و همبستگی بیشتر در مجموعه تأکید کرد.
وی تصریح کرد: مسئولان حراست باید دارای چهارخصلت اساسی شامل؛ اخلاق‌گرا، تصمیم‌ساز، پاسخگو و اثرگذار باشند و همواره این ویژگی‌ها را الگوی خود قرار دهند.
علیرضا ادهمی مدیرشعب پست‌بانک استان آذربایجان‌غربی در این مراسم، گزارشی از وضعیت مالی و اداری استان ارائه و از خدمات ارزنده محمدرضا ملک تقدیر نمود.
همچنین در مراسم مذکور نماینده حراست کل استان به تشریح وضعیت خاص منطقه و ارتباط آن با سه‌ کشور همسایه پرداخت و خواستار اهتمام و دقت بیشتر در رابطه با پولشوئی شد و سپس مدیر پولی و مالی اداره‌کل اطلاعات استان نیز طی سخنانی بر تشکیل کمیته‌های بررسی مطالبات و وصول اقساط معوقه و استمهال دیون بدهکاران واحدهای تولیدی تأکید و از خدمات پست‌بانک‌ایران در روستاها تقدیر نمود.
گفتنی است: در این مراسم شهرکی‌کیا از زحمات محمدرضا ملک قره‌آغاجی رئیس پیشین حراست پست‌‌بانک استان تقدیر و بهزاد حق‌پناه را به‌سمت مسئول حراست این استان منصوب و معرفی کرد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *