برقراری ۲۹۰.۰۰۰ تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت در سه ماهه اول سال

مرکز ارتباط ملت- وابسته به بانک ملت- در سه ماهه نخست امسال به بیش از ۲۹۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ملت،علاوه بر ۲۹۰ هزار تماس تلفنی،در سه ماه اول سال جاری همچنین ۳۹۲ پست الکترونیک و ۵۶۱ پیام کوتاه برای مرکز ارتباط ملت ارسال شده که جمع کل تماس ها با این مرکز از سه روش یادشده را به ۲۹۱ هزار  و ۳۵۸ فقره رسانده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از ۵۱ هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از ۴۴ هزار فقره تماس و کارت های بانکی با بیش از ۳۸ هزار فقره تماس بوده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می توانند با تماس شبانه روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره های ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان ها، پاسخ سوالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک ، مغایرت های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک(USSD) دریافت کنند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *