پزشک جنجالی: فتوشاپ نبود، کار خودم است! +عکس

 حسن عباسی دهبکری پزشک بیمارستان جم عکس جنجالی خود با پلاکارد را تایید کرد و گفت جواب ناسزا، ناسزا است.

به گزارش سادس به نقل ازجام نیوز”،  در پی فوت عباس کیارستمی، بسیاری از هنرمندان تیم پزشکی را مقصر فوت این کارگردان دانستند. پس از انتشار عکس های تجمع هنرمندان، ناگهان تصویری از پزشکان بیمارستان جم منتشر شد که با روپوش این بیمارستان در جلوی سر ساختمان ایستاده و پلاکاردی در دست دارد.

موضوع مهم، نوشته عجیب این پلاکارد بود که روی آن نوشته شده بود: «آقای مهرجویی لطفا مواد صنعتی را با سنتی مخلوط نکنید!». تصویری که طوفانی عجیب در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد و افکار عمومی حیرت زده به آن نگاه می کردند.

ساعاتی پس از انتشار این عکس، عکس های دیگری از همین پزشک با نوشته های دیگری در شبکه های اجتماعی منتشر شد. همین موضوع سبب شد عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی خیال کنند که عکس این پزشک فتوشاپ بوده و جعلی است.

حسن عباسی دهبکری در مورد عکس خود گفت: “از زمانی که آقای کیارستمی درگذشت، من حال و روز درستی نداشتم و بسیار ناراحت بودم. صحبت های آقای مهرجویی نیز حال من را خراب تر کردمن ناسزایی شنیده بودم و پاسخ آن را نیز با ناسزا دادم! بنده بنرهای مختلفی را بلند کردم که همه آن ها را یادم نیست ولی آن بنری که از همه بدتر است و در مورد آن مواد صنعتی و سنتی نوشته ام، کاملا واقعی است”.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *