عامل شهادت سرباز انتظامي ايرانشهر دستگير شد

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري عامل شهادت سرباز انتظامي شهرستان “ايرانشهر” طي يک عمليات مشترک در استان کرمان خبر داد.

سردار “حسين رحيمي” فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، گفت: در تاريخ 23 تير ماه سال جاري ماموران پاسگاه انتظامي حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ايرانشهر در راستاي کنترل خودروهاي عبوري براي استقرار نظم و امنيت به  يک دستگاه خودرو پژو 405 دستور توقف دادند که  راننده خودرو بدون توجه به دستور پليس با سرعت زياد به سمت ماموران حرکت کرده و پس از برخورد با يکي از سربازان وظيفه ، منجر به شهادت وي شده و بلافاصله از محل گريخت.

وي به تشکيل تيم هاي تخصصي جهت شناسايي و دستگيري متهم پس از وقوع حادثه اشاره کرد و افزود: پس از انجام اقدامات گسترده شبانه روزي ،ماموران انتظامي سيستان و بلوچستان محل اختفاي اين متهم را در شهرستان “فهرج” شناسايي و با اخذ نيابت قضائي و همکاري ماموران انتظامي استان کرمان وي را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه متهم در تحقيقات پليس به شهادت سرباز وظيفه اعتراف کرده است ، خاطر نشان کرد: تحقيقات تخصصي از اين متهم در خصوص ساير جرايم احتمالي همچنان ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *