بیمه «ما»در یک پرونده آتش سوزی؛ بالغ بر ۴/۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بالغ بر ۴/۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، این شرکت مبلغ چهار میلیارد و نهصد و هفتاد و شش میلیون و هشتصد و شصت و سه هزار و پانصد ریال خسارت بیمه آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی و ارزیابی خسارت به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در شعبه بوشهر و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM، امیر شفیعی مدیر امور شعب و همچنین جناب آقای کیوانی سرپرست بانک ملت استان بوشهر و جمع کثیری از نمایندگان این استان چکی به مبلغ چهار میلیارد و نهصد و هفتاد و شش میلیون و هشتصد و شصت و سه هزار و پانصد ریال تقدیم آقای یزدان پناه نماینده “شرکت یزدان نخل دالکی” گردید.

این گزارش می افزاید حادثه در اثر اتصال سیم برق رخ داده است و خساراتی به این شرکت وارد آورده که کارشناسان فنی بیمه های آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق حادثه مبلغ خسارت را ارزیابی و برآورد کردند.

گفتنی است یزدان پناه نماینده ” شرکت یزدان نخل دالکی ” ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارات ایجاد شده و توجه به مشتری مداری در شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان پشتوانه برای فعالان عرصه اقتصاد، صنعت و تولید با طراحی محصولات جدید، بیش از گذشته پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز بیمه‌گذاران را فراهم نماید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *