شتاب در عملیات حفاری خط ۶ مترو با حمایت بانک شهر

 معاون اعتبارات بانک شهر از رکورد شکنی مرز ۷۰۰ متر در هفته در عملیات حفاری خط ۶ متروی تهران با حمایت این بانک خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر به منظور افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان در کلانشهرها به حمایت از پروژه‌های عمرانی و استراتژیک از جمله توسعه خطوط مترو در کلانشهرهای سطح کشور پرداخته است.
وی افزود: با حمایت بانک شهر از خط ۶ متروی تهران، عملیات حفاری در این خط با سرعتی بیش از پیش در حال انجام است و به گفته معاون فنی و عمرانی شرکت متروی تهران، رکورد حفاری مقطعی در این خط، از مرز ۷۰۰متر در هفته گذشته است.
معاون اعتبارات بانک در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات این خط از طریق کنسرسیومی که با بانک شهر ایجاد شده است، تأمین می‌شود و از این رو، عملیات حفاری این خط، بدون هیچ مشکلی در زمینه تامین اعتبارات ادامه دارد.
بر این اساس، خط شش متروی تهران از محدوده حرم حضرت عبدالعظیم آغاز شده و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در ایستگاه امام حسین با خط دو، در ایستگاه هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط در حال احداث سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران می‌رسد که بعد از بهره‌برداری روزانه یک تا ۱.۵میلیون نفر جابه‌جایی مسافر خواهد داشت.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *