عاقبت شوخی با پلیس آمریکا

یک زن آمریکایی به دلیل به اشتراک‌گذاشتن یک پُست فیس‌بوکی و شوخی با پلیس این کشور دستگیر شد.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم پلیس ایالتی تگزاس یک زن را که برای مزاح نوشته‌ای را در صفحه فیس‌بوک خود مبنی بر اینکه وی مقداری ماده مخدر متاآمفتامین در اختیار دارد که به ویروس ابولا آلوده است به اشتراک گذاشت، بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش ماموران پلیس این زن را که در ناحیه مرکزی شهر تگزاس زندگی می‌کند بازداشت و به همراه ماده مخدر کشف شده در منزلش برای انجام آزمایش به اداره پلیس منتقل کردند.

اداره پلیس «گرانیت شوالز» شهر تگزاس هفته گذشته اخبار جعلی را در فیس‌بوک مشاهده کرد مبنی بر اینکه فردی مدعی شده ماده مخدری در اختیار دارد که به ویروس ابولا آلوده است.

دو روز بعد، اداره پلیس تگزاس پُستی در فیس‌بوک منتشر کرد که خطاب به شهروندان می‌گفت نیازی به هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد و ماموران پلیس؛ مواد مخدر و داروهای این فرد را برای آزمایش به ایستگاه پلیس منتقل کرده‌اند.

بر اساس این گزارش این زن ۲۹ ساله که «یوگنا هاپسون» نام دارد در حال حاضر به اتهام در اختیار داشتن مواد مخدر در بازداشت پلیس به سر می‌برد.

افسر پلیس این پرونده به خبرنگاران گفته است که خانم هاپسون این مطلب را به شوخی و برای شرکت در یک چالش فیس‌بوکی تحت عنوان «زودباورترین چالش» منتشر کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی به فرد برنده این چالش فیس‌بوکی ۵۰۰۰ دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *