وضعیت ترافیکی ۱۰ فروردین

در حال حاضر در ۳ استان کشور بارش باران گزارش شده است و این در حالی است که محور هراز که به دلیل سیلاب و همچنین احتمال ریزش کوه مسدود شده بود ساعت ۱۳ بازگشایی شد.

به گزارش سادس به نقل از فارس، پلیس راه ناجا در ساعت 8:40 صبح امروز اعلام کرد: محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کیلومتر ٧٥ محدوده بندکنار تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ٩ سه شنبه ١٠ فروردین

پلیس راه ناجا اعلام کرد:در ارتفاعات محور کرج-چالوس بارش خفیف برف اعلام شده است.

همچنین در استان های مازندران، گلستان و شرق تهران(اکثر محورها)، اردبیل(محور مشکین شهر-پارس آباد) بارش باران اعلام شده است.

این در حالی است که ترافیک در محور کرج-چالوس(شمال به جنوب محدوده های هزار چم و سیاه بیشه) نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

7 کشته و مجروح در انحراف به چپ پژو 405

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: انحراف به چپ پژو 405 جان 3 تن را گرفت و 4 نفر را روانه بیمارستان کرد.
سرهنگ قاسمیان افزود: حوالی ساعت 18 روز دوشنبه در یک محور روستایی منطقه خاش سیستان و بلوچستان یک دستگاه پژو 405 به دلیل انحراف به چپ با وانت پیکان برخورد کرد که در این حادثه 3 تن کشته و 7 تن مجروح شدند.
وی به برخورد 4 خودرو در یکی از محورهای فرعی سرپل ذهاب کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه نیز که حوالی ساعت 15 دوشنبه رخ داد، سواری سمند با تجاوز به چپ کامیون بنز، سواری ال 90 و سواری پیکان برخورد کرد که در این حادثه یک تن کشته و 4 تن مجروح شدند.
جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا به واژگونی یک دستگاه پاترول در یکی از مسیرهای فرعی محورهای اهر – تبریز استان آذربایجان شرقی اشاره و تاکید کرد: در این حادثه که ساعت 2:45 بامداد دوشنبه رخ داد 2 تن کشته و 3 تن مجروح شدند که علت این حادثه در دست بررسی است.

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١١ سه شنبه ١٠ فروردین
پلیس راه ناجا اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی(سردشت-مهاباد) و ارتفاعات محور کرج-چالوس بارش خفیف برف گزارش شده است.
همچنین در استان های گلستان، شرق تهران(اکثر محورها)، جنوب فارس (محور های فیروزآباد و خنج)، گیلان(محور آستارا) بارش باران اعلام شده است.
این در حالی است که ترافیک در محورهای کرج-چالوس(محدوده های دزبن، هزارچم و سیاه بیشه)، فیروزکوه(محدوده های شیرگاه و زیرآب) نیمه سنگین گزارش شده است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.
ساعت 13؛ هراز بازگشایی شد
پلیس راه ناجا اعلام کرد: محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کیلومتر ٧٥ محدوده بندکنار مسدود شده بود، بازگشایی شد.
رانندگان در این مسیر با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١٣ سه شنبه ١٠ فروردین
پلیس راه ناجا اعلام کرد: در استان های اردبیل (محورهای مشکین شهر-پارس آباد و گرمی)، گیلان(محور تالش-آستارا)، فارس جنوب(محور فراشبند) بارش باران اعلام شده است.
ترافیک در محورهای کرج-چالوس شمال به جنوب(محدوده های مرزن آباد، دزبن، هزار چم و پل زنگوله)، فیروزکوه(شمال به جنوب محدوده شیرگاه تا زیرآب) نیمه سنگین است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

تردد کامیون و تریلی در فیروزکوه ممنوع شد
پلیس راه ناجا اعلام کرد: تردد انواع کامیون و تریلی در محور فیروزکوه در استان های مازندران و شرق تهران به دلیل ترافیک سنگین تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١٥ سه شنبه ١٠ فروردین
پلیس راه ناجا اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی (محور سردشت مهاباد) بارش برف اعلام شده است.

همچنین در استان های کهگیلویه و بویراحمد (اکثر محورها)، آذربایجان شرقی(محور سرچم اردبیل)، آدربایجان غربی (محور سردشت پیرانشهر)، سیستان و بلوچستان (محور خاش) بارش باران اعلام شده است.
این در حالی است که ترافیک در محورهای کرج-چالوس شمال به جنوب(محدوده های مرزن آباد، دزبن، هزارچم و سیاه بیشه)، فیروزکوه (شمال به جنوب محدوده شیرگاه تا زیرآب) نیمه سنگین گزارش شده است.
البته در استان اصفهان (محور اردستان به نایین) وزش شدید باد و گرد و غبار گزارش شده است.
سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *