مبارزه جدي با جرايم اقتصادي در دستور کار پليس است

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه اگر قرار است در اقتصاد مقاومتي اقدامي صورت بگيرد گفت: مبارزه جدي با جرايم اقتصادي در دستور کار پليس است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”نورعلي ياري”، گفت: تجربه انقلاب اسلامي نشان داده که هرگاه و در هر برنامه اي معيارهاي گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب مورد توجه و اقدام و عمل مديران قرار بگيرد، موفقيت قطعي و سرشار از برکت الهي نصيب ملت شريف ايران مي شود.

وي افزود: در دوران اقتصاد مقاومتي حمايت از توليد ملي داخلي يک ضرورت جدي است و ازطرف ديگر بايد فعاليتهاي توليدي و بازرگاني و حتي نظام پولي و مالي کشور با نيازهاي ناشي از اجراي اقتصاد مقاومتي و پيامدهاي آن هماهنگ و همخوان شود.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: تأکيد مقام معظم رهبري درابتداي سال بر ضرورت تداوم توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني، مبين سه وظيفه براي دولت، دست اندرکاران توليد و مردم است، سه حلقه اي که نحوه تعامل آنها بر روي هم، تاثير مستقيم دارد و نتيجه نهايي آن، به اين تعامل وابسته است.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي اميد به زندگي را در مردم تقويت مي کند، گفت: شروع زندگي در شرايطي بهتر و ايده آل نتيجه و ثمره اقتصادي است که با تکيه برحرکت هاي جهادي و فداکارانه در برابر احتکار و انحصار قد علم مي کند و با تورم و گراني مقابله مي کند تا مردم به آسايش نسبي در زندگي برسند.

وي به مأموريت هاي پيش روي پليس اشاره کرد و يادآور شد: مهمترين مأموريت پليس پس از مبارزه قاطع و جدي با جرايم اقتصادي و پديده زمين خواري، تسهيل حضور با شکوه مردم در اربعين حسيني امسال است.

سردار ياري افزود: با بازبيني دوباره برنامه ها و طرح ها از همين امروز بايد در حوزه هاي مختلف درون و برون سازماني تلاش خود را معطوف به مأموريت مهم اربعين حسيني کنيم تا اين کنگره عظيم عشق و ارادت به خوبي برگزار شود.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه پليس در حوزه انتظامي فعاليت هاي خود را آغاز کرده است گفت: مديران اجرايي استان نيز بايد از ظرفيت دستگاه خود در سطح ملي براي ارائه خدمات، تسهيل در تردد زوار و فراهم ساختن زيرساخت ها در ايام اربعين بهره بگيرند.

فرمانده انتظامي استان ايلام در خاتمه به اهتمام ويژه پليس به طرح هاي اطلاعاتي ، انتظامي و ترافيکي اشاره کرد و گفت: مهمترين مأموريتپليس راه و راهور در اين زمينه کاهش الفات جاده اي به کمترين حد ممکن است

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *