مبارزه جدی با جرایم اقتصادی در دستور کار پلیس است

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اگر قرار است در اقتصاد مقاومتی اقدامی صورت بگیرد گفت: مبارزه جدی با جرایم اقتصادی در دستور کار پلیس است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”نورعلی یاری”، گفت: تجربه انقلاب اسلامی نشان داده که هرگاه و در هر برنامه ای معیارهای گفتمان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب مورد توجه و اقدام و عمل مدیران قرار بگیرد، موفقیت قطعی و سرشار از برکت الهی نصیب ملت شریف ایران می شود.

وی افزود: در دوران اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید ملی داخلی یک ضرورت جدی است و ازطرف دیگر باید فعالیتهای تولیدی و بازرگانی و حتی نظام پولی و مالی کشور با نیازهای ناشی از اجرای اقتصاد مقاومتی و پیامدهای آن هماهنگ و همخوان شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری درابتدای سال بر ضرورت تداوم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مبین سه وظیفه برای دولت، دست اندرکاران تولید و مردم است، سه حلقه ای که نحوه تعامل آنها بر روی هم، تاثیر مستقیم دارد و نتیجه نهایی آن، به این تعامل وابسته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی امید به زندگی را در مردم تقویت می کند، گفت: شروع زندگی در شرایطی بهتر و ایده آل نتیجه و ثمره اقتصادی است که با تکیه برحرکت های جهادی و فداکارانه در برابر احتکار و انحصار قد علم می کند و با تورم و گرانی مقابله می کند تا مردم به آسایش نسبی در زندگی برسند.

وی به مأموریت های پیش روی پلیس اشاره کرد و یادآور شد: مهمترین مأموریت پلیس پس از مبارزه قاطع و جدی با جرایم اقتصادی و پدیده زمین خواری، تسهیل حضور با شکوه مردم در اربعین حسینی امسال است.

سردار یاری افزود: با بازبینی دوباره برنامه ها و طرح ها از همین امروز باید در حوزه های مختلف درون و برون سازمانی تلاش خود را معطوف به مأموریت مهم اربعین حسینی کنیم تا این کنگره عظیم عشق و ارادت به خوبی برگزار شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس در حوزه انتظامی فعالیت های خود را آغاز کرده است گفت: مدیران اجرایی استان نیز باید از ظرفیت دستگاه خود در سطح ملی برای ارائه خدمات، تسهیل در تردد زوار و فراهم ساختن زیرساخت ها در ایام اربعین بهره بگیرند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در خاتمه به اهتمام ویژه پلیس به طرح های اطلاعاتی ، انتظامی و ترافیکی اشاره کرد و گفت: مهمترین مأموریتپلیس راه و راهور در این زمینه کاهش الفات جاده ای به کمترین حد ممکن است

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *