کشف 133كيلو هروئين در عمليات مشترك پليس سمنان واصفهان

فرمانده انتظامي استان از دستگيري دو سوداگر مرگ و كشف 133 كيلوگرم هروئين در عمليات مشترك پليس سمنان و اصفهان خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “روح الامين قاسمي” صبح امروز از اجراي عمليات مشترك پليس اصفهان و سمنان خبرداد و گفت:در اين عمليات دو قاچاقچي موادمخدر دستگيرشدند.

سردار قاسمي در اين خصوص تصريح كرد: با پيگيري هاي اطلاعاتي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان، سرنخ هايي از فعاليت اين دو سوداگر مرگ و انتقال يك محموله موادمخدر از زاهدان به مقصد تهران به دست آمد.

وي افزود: در ادامه بررسي ها و با به كارگيري شگردهاي خاص پليسي و فناوري هاي نوين اطلاعاتي، زمان انتقال اين محموله نيز مشخص شد.

اين مسئول انتظامي به انجام هماهنگي هاي لازم با مرجع قضائي و پليس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان اشاره و خاطرنشان كرد: عصر شنبه و در عملياتي منسجم، هر دو سوداگر مرگ كه در حال انتقال محموله با يك دستگاه تريلي بودند شناسايي و در اصفهان دستگيرشدند.

سردار قاسمي از كشف 133 كيلوگرم هروئين كه به طرز بسيار ماهرانه اي در تريلي جاسازي شده بود خبرداد و گفت: هر دو متهم پرونده نيز همچنان تحت بازجويي هاي فني پليس قراردارند.

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان موادمخدر از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعاليتي در اين راستا، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *