براي اصلاح جامعه بايد علما و مسئولان در کنار هم باشند

حضرت آيت الله العظمي”علوي گرگاني”در ديدار فرمانده انتظامي استان قم با وي، گفت: براي اصلاح جامعه بايد علما و مسئولان در کنار هم باشند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، معظم له در سخناني با بيان اينکه مسئوليت مردم بر عهده علما و امراست، به روايتي از رسول اکرم(ص)اشاره کرد و اظهارداشت: ايشان مي فرمايند عامه مردم اصلاح نمي شوند مگر خواص اصلاح شوند.

وي گفت:اينکه پليس تذکرات علما را در جامعه عملي مي کند خيلي ارزشمند است پيامبر(ص) مي فرمايند،”جامعه را اصلاح کنيد، جامعه اي که دين دارد همه متنعم مي شوند”.

حضرت آيت الله”علوي گرگاني” با بيان اينکه اگر بي بند و باري زياد شود دامن آن همه خانواده ها را فرا مي گيرد، افزود:بايد علما و امرا در کنار هم باشند تا جامعه اصلاح شود.

وي افزود: تعهد شما در ديدار با علما و مراجع براي ما قابل تشکر است و ان شاءالله در اين مسئوليت توفيق بيشتري داشته باشيد.

اين استاد برجسته سپس به عملکرد پليس قم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: عملکرد پليس در ماه مبارک رمضان خيلي موثر بود نبايد قرق خدا شکسته مي شد، از اين بابت از شما قدرداني مي کنم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سخنان نااميد کننده برخي مسئولين در رسانه ها، گفت:چرا برخي سخنان گفته مي شود، اسلام غربت دارد نگذاريم غريب تر شود، پيامبر(ص) فرمود، اسلام غريب است و در آخرت نيز غريب تر خواهد شد و خوشا به حال کساني که در غربت هستند.

فرمانده انتظامي استان قم سردار”کاظم مجتبايي” نيز در ابتداي اين ديدار با بيان اينکه علما محور معرفتي جامعه هستند و ما آن ها را ملجاء و تکيه گاه مان مي دانيم، گفت: مبدا و مقصد مشخص است و مسير حرکت که بايد به چه شکلي باشد را علما به بشيريت ياد مي دهند.

وي با بيان اينکه هر کجا نفس مراجع بوده مردم راهشان را به خوبي انتخاب کرده اند، گفت: هر جامعه اي که از وجود علما بي بهره بوده سردرگمي، شکست و ناکامي عايد آن شده است.

سردار مجتبايي تصريح کرد:خدمت در قم نعمت است و مجالست و ارتباط با علما و مراجع اين افتخار را بيشتر مي کند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: در3 ماهه گذشته پليس قم در کسب رضايتمندي رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد که بخش عمده آن مرهون هدايت و دعاي علما و مراجع بوده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *