راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات مالی، اولین قدم برای توسعه خدمات مالی

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات مالی از طریق سایت IBShop تلاش داریم شرایط امن سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد محمود رضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان “، گفت: یکی از خلاهای سرمایه گذاری این است که دسترسی مردم به سیستم مالی و سرمایه گذاری محدود است و اقدامی که ما در این زمینه انجام داده ایم این است که یک سوپر مارکت مالی برای دسترسی مردم به خرید محصولات مالی از بورس ایجاد کرده ایم و بر این اساس برای اولین بار فضایی را ایجاد کرده ایم که مردم بتوانند از طریق سایت IBShop سرمایه گذاری مطمئن و آسانی را داشته باشند.

وی افزود: به هر ترتیب ما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات مالی از طریق سایت IBShop تلاش داریم شرایط امن سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان خاطرنشان کرد: این درگاه اینترنتی ارائه کننده تمامی فرصت‌های امن سرمایه گذاری است و ما سعی بر آن داریم که تمامی افراد در اقصی نقاط ایران به این درگاه دسترسی داشته و از طریق اینترنت صندوق‌های سرمایه گذاری و بورس را هم در اختیار داشته باشند.

خواجه نصیری با اشاره به اینکه در بازار کالا و خدمات سایتهای مختلفی وجود دارد اظهار داشت: در حوزه مالی کمبود چنین سایت و درگاهی به خوبی مشهود بود و این گامی که امروز برداشته شده اولین قدم برای توسعه خدمات مالی است.

وی ادامه داد: همچنین سعی می کنیم در حوزه بازاریابی اصالت خود را نیز حفظ کنیم و ما نیاز به سرویس‌های پیشرفته داریم تا بدون نیاز به شبکه بانکی توسعه یابیم.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان در پایان درباره اطلاع رسانی و معرفی این سایت به مردم گفت: این سایت برای اولین بار با آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه معرفی شد و آغاز به کار کرد و قصد بر این است که اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه انجام شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *