طبق آمار کمترین تخلف بانکی مربوط به بانک سپه است

 معاون بازرسی بانک سپه، گفت: رویکرد سازمانی بانک سپه تعامل و تقویت سازمان و آشنایی کارکنان با مقررات است.

به گزارش سادس به نقل از رویکرد کریم آقاجانی ، اظهارداشت: سلامت ساختاری وپاک دستی ضامن تداوم فعالیت کارکنان خدوم نخستین بانک ایرانی است.

وی تصریح کرد: سرعت و دقت و همراهی با درخواست های مشتریان به خصوص مشتریان اعتباری باعث جذب مشتری شده است.

مدیر کل بازرسی بانک سپه ادامه داد: طبق آمارهای موجود کمترین تخلف و اختلاس در بانک سپه رخ داده است که این موصوع حاصل تلاش صادقانه کارکنان این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *