معاون بازرسی بانک سپه، گفت: رویکرد سازمانی بانک سپه تعامل و تقویت سازمان و آشنایی کارکنان با مقررات است.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد کریم آقاجانی ، اظهارداشت: سلامت ساختاری وپاک دستی ضامن تداوم فعالیت کارکنان خدوم نخستین بانک ایرانی است.
وی تصریح کرد: سرعت و دقت و همراهی با درخواست های مشتریان به خصوص مشتریان اعتباری باعث جذب مشتری شده است.
مدیر کل بازرسی بانک سپه ادامه داد: طبق آمارهای موجود کمترین تخلف و اختلاس در بانک سپه رخ داده است که این موصوع حاصل تلاش صادقانه کارکنان این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان است.