مامور پلیس در درگیری با اشرار در کازرون به شهادت رسید

استوار یکم ایرج ایلانی مامور وظیفه شناس پلیس کازرون فارس که در درگیری خردادماه گذشته با اشرار مسلح زخمی شده بود امروز پنجشنبه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان شهید رجایی شیراز به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس افزود: ۳۱ خرداد ماه امسال، ماموران انتظامی شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراری به نام ‘ س-م’ که دارای سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگیری است، قصد عبور از منطقه ‘کنار تخته’ به سمت ‘ شیراز’ را دارد.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این فرد شرور، به صورت نامحسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کرده که در این زمان، فرد شرور با یک دستگاه خودرو زانتیا به همراه دو نفر از همدستانش متوجه حضور پلیس می شود.
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور با استفاده از سلاح کلاشنیکف به سمت ماموران اقدام به تیراندازی می کند که در این حادثه یکی از ماموران به نام استوار یکم ایرج ایلانی بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان شهید ‘رجائی’ شیراز منتقل می شود.
سردار گودرزی ادامه داد: فرد شرور و همدستانش پس از تیراندازی از صحنه متواری می شوند که ماموران پس از چند روز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی موفق شدند دو نفر از همدستان این فرد را به همراه یک قبضه سلاح در اطراف شهر کازرون دستگیر کنند؛ تحقیقات برای دستگیری شرور متواری’س – م’ همچنان از سوی پلیس ادامه دارد.
کازرون در ۱۲۰کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *