۳۸ فقره سرقت در پرونده ۲ سارق حرفه ای در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری اعضای باند سارقان محتویات خودرو و کشف ۳۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خیری پلیس سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی”  گفت: در پی فعالیت های اطلاعاتی پلیس مبنی بر سرقت های محتویات خودرو در رباط کریم، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی رباط کریم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، افزود: با فعال شدن تیم عملیاتی مجرب و گشت های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس، عملیات دستگیری اعضای باند سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، اضافه کرد: مأموران انتظامی حین گشت زنی در رباط کریم به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند که راننده به محض مشاهده مأموران از محل متواری و در یک تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از داخل آن لوازم خودرو سرقتی کشف و متهم جهت بازجویی به کلانتری منتقل شد.

این مقام مسئول، ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر ۳۸ فقره سرقت محتویات خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

وی، ادامه داد: مأموران انتظامی پس از تحقیق و بررسی های فنی موفق به شناسایی سارق متواری شدند که با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ پاشاکی، بیان کرد، متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود و همدستی با هم اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *