38 فقره سرقت در پرونده 2 سارق حرفه اي در رباط کريم

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم از دستگيري اعضاي باند سارقان محتويات خودرو و کشف 38 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خيري پليس سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکي”  گفت: در پي فعاليت هاي اطلاعاتي پليس مبني بر سرقت هاي محتويات خودرو در رباط کريم، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار مأموران کلانتري 11 مرکزي رباط کريم قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم، افزود: با فعال شدن تيم عملياتي مجرب و گشت هاي انتظامي به صورت محسوس و نامحسوس، عمليات دستگيري اعضاي باند سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم، اضافه کرد: مأموران انتظامي حين گشت زني در رباط کريم به يک دستگاه خودرو مشکوک شدند و به آن دستور ايست دادند که راننده به محض مشاهده مأموران از محل متواري و در يک تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از داخل آن لوازم خودرو سرقتي کشف و متهم جهت بازجويي به کلانتري منتقل شد.

اين مقام مسئول، ادامه داد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود مبني بر 38 فقره سرقت محتويات خودرو با همدستي فرد ديگري اعتراف کرد.

وي، ادامه داد: مأموران انتظامي پس از تحقيق و بررسي هاي فني موفق به شناسايي سارق متواري شدند که با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه، وي را دستگير کردند.

سرهنگ پاشاکي، بيان کرد، متهمان دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود و همدستي با هم اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *