تدوين طرح جامع ترافيکي ايلام براي اربعين در دستور کار قرار دارد

فرمانده انتظامي استان با اشاره به تدوين طرح جامع ترافيکي ايلام، گفت: کاهش تلفات انساني در جاده هاي استان از اصلي ترين راهبردهاي پليس در سال95 است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “نورعلي ياري” افزود: با وجود تلاش هاي گسترده دولت در سال هاي گذشته، وضع جاده ها در استان مناسب نيست.

وي ادامه داد: بنا داريم در حوزه پليس راه و پليس راهنمايي و رانندگي، طرح جامع ترافيکي را تدوين کنيم و با اجراي آن، کشته هاي تصادفات را به حداقل برسانيم.

فرمانده انتظامي استان ايلام، ساماندهي مراسم اربعين را به عنوان يکي از برنامه هاي اصلي پليس در سال 95عنوان و بيان کرد: اربعين يک برنامه ملي است که براي ما بسيار حائز اهميت است.

وي ادامه داد: امسال بنا داريم يک طرح جامع مشترک ترافيکي، اطلاعاتي و عملياتي را با مشارکت دستگاه‌هاي ذيربط در استان به مرحله اجرا د ر آوريم.

سردار ياري، افزود: با تدوين و اجراي اين طرح در قرارگاه اربعين، مشکلات سال گذشته در حوزه راه، پارکينگ خودرو ها و خدمات‌رساني، برطرف خواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي، در ادامه به راهبردهاي پليس ايلام در سال95 اشاره کرد و گفت: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي به عنوان اولين راهبرد پليس ايلام در سال جاري استمرار خواهد يافت و براي اجرا و استمرار اين راهبرد، طرحي مدون تهيه شده و در دست اجرا است.

وي، افزود: اميدواريم با مشارکت دستگاه هاي فرهنگي، فضاي عمومي جامعه را از ناهنجاري هاي اجتماعي پاک کنيم.

فرمانده انتظامي استان ايلام، ادامه داد: نيروي انتظامي به تنهايي نمي تواند بخشي از موضوعات و آسيب ها را در جامعه دنبال کند و انتظار داريم که مردم و خانواده ها با مشارکت و همراهي خود، هميار پليس باشند تا پليس اسلامي و متدين بتواند وظايفش را براي تامين امنيت پايدار محقق کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *