تدوین طرح جامع ترافیکی ایلام برای اربعین در دستور کار قرار دارد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تدوین طرح جامع ترافیکی ایلام، گفت: کاهش تلفات انسانی در جاده های استان از اصلی ترین راهبردهای پلیس در سال۹۵ است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “نورعلی یاری” افزود: با وجود تلاش های گسترده دولت در سال های گذشته، وضع جاده ها در استان مناسب نیست.

وی ادامه داد: بنا داریم در حوزه پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی، طرح جامع ترافیکی را تدوین کنیم و با اجرای آن، کشته های تصادفات را به حداقل برسانیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ساماندهی مراسم اربعین را به عنوان یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال ۹۵عنوان و بیان کرد: اربعین یک برنامه ملی است که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: امسال بنا داریم یک طرح جامع مشترک ترافیکی، اطلاعاتی و عملیاتی را با مشارکت دستگاه‌های ذیربط در استان به مرحله اجرا د ر آوریم.

سردار یاری، افزود: با تدوین و اجرای این طرح در قرارگاه اربعین، مشکلات سال گذشته در حوزه راه، پارکینگ خودرو ها و خدمات‌رسانی، برطرف خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی، در ادامه به راهبردهای پلیس ایلام در سال۹۵ اشاره کرد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی به عنوان اولین راهبرد پلیس ایلام در سال جاری استمرار خواهد یافت و برای اجرا و استمرار این راهبرد، طرحی مدون تهیه شده و در دست اجرا است.

وی، افزود: امیدواریم با مشارکت دستگاه های فرهنگی، فضای عمومی جامعه را از ناهنجاری های اجتماعی پاک کنیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند بخشی از موضوعات و آسیب ها را در جامعه دنبال کند و انتظار داریم که مردم و خانواده ها با مشارکت و همراهی خود، همیار پلیس باشند تا پلیس اسلامی و متدین بتواند وظایفش را برای تامین امنیت پایدار محقق کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *