اجرای مأموریت های پلیس، نیازمند توانمندی جسمی و روحی است

فرمانده انتظامی استان گفت: اجرای مأموریت های پلیس، نیازمند توانمندی جسمی و روحی است.

به گزارش اسادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”کاظم مجتبایی”در همایش بهداشت روان ویژه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان قم، اظهارداشت:بحمدالله پلیس قم در بخش های مختلف بهداشتی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی، اجرایی و مأموریتی به طور متوازن و هماهنگ و با برنامه مشخص در ابعاد مختلف برای اجرای مأموریت هایش گام بر می دارد.

وی گفت: با مرور کارنامه سال های گذشته می بینیم کمتر موضوعی نیاز کارکنان بوده و از آن ها غافل بوده ایم و هدف، انگیزه و عمل در کارها مشخص است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:در حوزه بهداشت روان و درمان در کمیسیون های مختلف برنامه های کارآمد و تاثیرگذار را تبیین، ابلاغ و اجرا می کنیم و نشان دهنده این است که پلیس قم علاوه بر اجرای مأموریت ها از موضوعی به اسم بهداشت و درمان غافل نبوده است.

وی با اشاره به مأموریت های سنگین پلیس، گفت:اجرای این مأموریت ها نیازمند توانایی بالای جسمی و سلامتی روان است.

سردار مجتبایی با بیان اینکه یک فرمانده جامعه نگر، کارآمد و هوشیار به مقدمات برای اجرای مأموریت و نیازهای کارکنان توجه دارد، افزود:عدم توجه به ابزارهای لازم در مأموریت ها نسبت به سلامت کارکنان و حمایت و صیانت همزمان، گام برداشتن در تاریکی است.

وی تاکید کرد:برای اجرای صحیح مأموریت و پیاده سازی مسئولیت حتماً بایستی پیوست های بهداشتی، خدماتی و رفاهی و همچنین ابزارها، تجهیزات، امتیازات و اختیارات در اختیار فرد قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هر فرمانده باید نسبت به کارکنانش با دلسوزی و تعهد گام بردارد، بر ریشه یابی ضعف و قدرت در مأموریت ها و همچنین توجه به ابعاد بهداشت روان و ارتباط آن با چگونگی آموزش تاکید کرد و گفت:باید با دید جامع پیوست ها، نیازها و ملزومات این مأموریت ها را به خوبی بشناسیم و در جهت آن گام برداریم.

سردار مجتبایی با بیان اینکه مسئله بهداشت روان یک امر جامع است، به نقش آن در دو بخش فردی و سازمانی اشاره کرد و گفت:وضعیت بهداشت روان در موقعیت سازمانی منوط به موقعیت فردی است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *