اجراي مأموريت هاي پليس، نيازمند توانمندي جسمي و روحي است

فرمانده انتظامي استان گفت: اجراي مأموريت هاي پليس، نيازمند توانمندي جسمي و روحي است.

به گزارش اسادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در همايش بهداشت روان ويژه فرماندهان و مديران فرماندهي انتظامي استان قم، اظهارداشت:بحمدالله پليس قم در بخش هاي مختلف بهداشتي، خدماتي، عمراني، فرهنگي، اجرايي و مأموريتي به طور متوازن و هماهنگ و با برنامه مشخص در ابعاد مختلف براي اجراي مأموريت هايش گام بر مي دارد.

وي گفت: با مرور کارنامه سال هاي گذشته مي بينيم کمتر موضوعي نياز کارکنان بوده و از آن ها غافل بوده ايم و هدف، انگيزه و عمل در کارها مشخص است.

فرمانده انتظامي استان قم افزود:در حوزه بهداشت روان و درمان در کميسيون هاي مختلف برنامه هاي کارآمد و تاثيرگذار را تبيين، ابلاغ و اجرا مي کنيم و نشان دهنده اين است که پليس قم علاوه بر اجراي مأموريت ها از موضوعي به اسم بهداشت و درمان غافل نبوده است.

وي با اشاره به مأموريت هاي سنگين پليس، گفت:اجراي اين مأموريت ها نيازمند توانايي بالاي جسمي و سلامتي روان است.

سردار مجتبايي با بيان اينکه يک فرمانده جامعه نگر، کارآمد و هوشيار به مقدمات براي اجراي مأموريت و نيازهاي کارکنان توجه دارد، افزود:عدم توجه به ابزارهاي لازم در مأموريت ها نسبت به سلامت کارکنان و حمايت و صيانت همزمان، گام برداشتن در تاريکي است.

وي تاکيد کرد:براي اجراي صحيح مأموريت و پياده سازي مسئوليت حتماً بايستي پيوست هاي بهداشتي، خدماتي و رفاهي و همچنين ابزارها، تجهيزات، امتيازات و اختيارات در اختيار فرد قرار بگيرد.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه هر فرمانده بايد نسبت به کارکنانش با دلسوزي و تعهد گام بردارد، بر ريشه يابي ضعف و قدرت در مأموريت ها و همچنين توجه به ابعاد بهداشت روان و ارتباط آن با چگونگي آموزش تاکيد کرد و گفت:بايد با ديد جامع پيوست ها، نيازها و ملزومات اين مأموريت ها را به خوبي بشناسيم و در جهت آن گام برداريم.

سردار مجتبايي با بيان اينکه مسئله بهداشت روان يک امر جامع است، به نقش آن در دو بخش فردي و سازماني اشاره کرد و گفت:وضعيت بهداشت روان در موقعيت سازماني منوط به موقعيت فردي است. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *