محموله ۵ میلیاردی گوشی قاچاق به پایتخت نرسید

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله گوشی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار “منوچهر امان اللهی” در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق در سطح کلان در شهرستان پاوه که به تازگی اقدام به خرید یک محموله گوشی خارجی قاچاق از کشور عراقی کرده بودند، موضوع در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفت.
وی، تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند، محموله را با عبور از معابر اصلی و ورودی شهر کرمانشاه با همراهی چندین دستگاه خودرو تیزرو به پایتخت انتقال دهند.
این مقام ارشد انتظامی استان، افزود: با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و با همکاری اداره اطلاعات جنایی، دو تیم عملیاتی به سرپرستی رئیس اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز به محور “قزانچی- کرمانشاه” عزیمت کردند و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهی، ادامه داد: مأموران پس از عبور خودروی اسکورت، اقدام به برپایی ایست و بازرسی با علائم هشدار دهنده کردند اما دو خودروی حامل کالای قاچاق شامل یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که  با استفاده از اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بودند با توجه به مسدود شدن راه عبوری قصد فرار داشتند که با اقدام سریع ماموران متوقف شدند.
وی، بیان داشت: دو متهم دستگیر شده به همراه خودرو ها به پلیس آگاهی منتقل شدند که در بررسی های اولیه، کالای قاچاق کشف نشد، ولی با توجه به اخبار و اطلاعات موجود در بازرسی مجدد از خودروها مشخص شد، ۳۲۰ دستگاه انواع گوشی خارجی جاسازی شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش برآورد شده این محموله را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *