محموله 5 ميلياردي گوشي قاچاق به پايتخت نرسيد

فرمانده انتظامي استان از کشف محموله گوشي قاچاق به ارزش پنج ميليارد ريال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبني بر فعاليت يک باند قاچاق در سطح کلان در شهرستان پاوه که به تازگي اقدام به خريد يک محموله گوشي خارجي قاچاق از کشور عراقي کرده بودند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين اداره قرار گرفت.
وي، تصريح کرد: قاچاقچيان قصد داشتند، محموله را با عبور از معابر اصلي و ورودي شهر کرمانشاه با همراهي چندين دستگاه خودرو تيزرو به پايتخت انتقال دهند.
اين مقام ارشد انتظامي استان، افزود: با استفاده از اقدامات فني و اطلاعاتي و با همکاري اداره اطلاعات جنايي، دو تيم عملياتي به سرپرستي رئيس اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز به محور “قزانچي- کرمانشاه” عزيمت کردند و منطقه را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهي، ادامه داد: مأموران پس از عبور خودروي اسکورت، اقدام به برپايي ايست و بازرسي با علائم هشدار دهنده کردند اما دو خودروي حامل کالاي قاچاق شامل يک دستگاه پژو پارس و يک دستگاه پژو 405 که  با استفاده از اقدامات اطلاعاتي شناسايي شده بودند با توجه به مسدود شدن راه عبوري قصد فرار داشتند که با اقدام سريع ماموران متوقف شدند.
وي، بيان داشت: دو متهم دستگير شده به همراه خودرو ها به پليس آگاهي منتقل شدند که در بررسي هاي اوليه، کالاي قاچاق کشف نشد، ولي با توجه به اخبار و اطلاعات موجود در بازرسي مجدد از خودروها مشخص شد، 320 دستگاه انواع گوشي خارجي جاسازي شده است.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، ارزش برآورد شده اين محموله را بالغ بر پنج ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: دو متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *