موفقيت پليس در گرو توكل بر خدا، همدلي درون سازماني و جلب اعتماد مردم است

فرمانده انتظامي استان امنيت و آرامش مردم را هدف همه دست اندكاران و مسئولان عنوان و تصريح كرد: موفقيت پليس در گرو توكل بر خدا، همدلي و همكاري درون سازماني و جلب اعتماد مردم است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “روح الامين قاسمي” در جمع مسئولان انتظامي استان ضمن قدرداني از تلاش مستمر و گسترده همكاران خود در تامين نظم و امنيت عمومي، اظهارداشت: بدون ترديد اين خدمت خالصانه مورد عنايت الهي قرار دارد.

سردار قاسمي با بيان اينكه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و طرح ترافيكي تابستانه از جمله ماموريت هاي مهم پليس در سطح استان است، خاطرنشان كرد: مسافران زيادي از محورهاي سمنان به ويژه مسير اصلي تهران-مشهد تردد مي كنند كه اين مسئله وظيفه پليس را سنگين تر مي كند.

وي بر تعامل همه رده هاي انتظامي و تخصصي در اجراي طرح تابستانه تاكيد و خاطرنشان كرد: موفقيت پليس در گرو توكل بر خداوند، همدلي و همكاري درون سازماني و جلب اعتماد مردم است.

قاسمي به ابعاد امنيتي، انتظامي، اجتماعي، نظارتي و اطلاعاتي طرح هاي پليس اشاره و تصريح كرد: با برنامه ريزي دقيق در اين پنج وضعيت، اجراي كامل و موفق ماموريت ها را دنبال كنيد.

اين مسئول انتظامي امنيت كامل استان و آرامش مردم را هدف همه دست اندكاران و مسئولان عنوان و تصريح كرد: وحدت كلمه و حركت در مسير قانون موجب تحقق اهداف مي شود و در غير اين صورت هم مجموعه استان زيان خواهد ديد و هم مردم ضرر مي كنند.

سردار قاسمي به نقش تاثير گذار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در انجام ماموريت ها اشاره و بر رشد تقوا و ايمان الهي در بين مسئولان و كاركنان تاكيد كرد و گفت: اگر توانستيم در جايي كه هستيم تاثير مثبت بگذاريم، موفق بوده ايم.

فرمانده انتظامي استان سمنان، همدلي، وفاق، صداقت، امانت داري و احترام متقابل بين كاركنان و مديران و كار براي مردم را از مطالبات خود از مسئولان انتظامي عنوان و تصريح كرد: حفظ حقوق شهروندان از نكات مهم و قابل توجه در انجام ماموريت هاي انتظامي است كه بايد بر رعايت آن تاكيد شود.

سردار قاسمي در پايان از عموم شهروندان و هم استاني هاي گرامي كه پليس را در اجراي طرح هاي انتظامي و تحقق امنيت پايدار ياري مي رسانند، قدرداني كرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *