دستگيري عاملان شهادت سرباز شهيد چوپان نژاد در جيرفت

فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند شرارتي كه سرباز شهيد “بهنام چوپان نژاد” را به شهادت رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سردار “رضا بني اسدي” در تشريح اين خبر افزود: اوايل هفته جاري ماموران انتظامي فرماندهي انتظامي جيرفت حين کنترل محورهاي مواصلاتي با سوداگران مرگ درگير شدند و پس از اعزام نيروهاي کمکي به منطقه و هلاکت يک نفر از اشرار مسلح، توانستند 472 کيلو گرم ترياک را كشف كنند.

وي با اعلام اين مساله كه در جريان اين درگيري، سرباز وظيفه شهيد “بهنام چوپان نژاد” به درجه رفيع شهادت رسيد، خاطر نشان کرد: ماموران با سرنخ هاي به دست آمده در محل و با انجام كارهاي اطلاعاتي دريافتند با اعضاي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر مواجه هستند که اقدام به انتقال مواد از مرزهاي شرقي به مرکز کشور مي كنند، از اين رو با تشکيل اکيپي مجرب از کارآگاهان زبده، تلاش هاي شبانه روزي براي دستگيري كامل ساير اعضاء اين باند آغاز شد.

سردار بني اسدي، فرد هلاك شده را عامل اصلي شهادت شهيد چوپان نژاد عنوان كرد و گفت: با اين حال مأموران با تحقيقات گسترده و اقدامات پليسي، پس از شناسايي يکي از رانندگان خودروها که از مهلکه متواري شده بود ضمن هماهنگي با مقامات قضائي، نامبرده را در عملياتي منسجم دستگير كردند.

وي در ادامه بيان داشت: ماموران در مرحله بعدي با گسترش چتر اطلاعاتي موفق به شناسايي مخفيگاه و دستگيري سه عضو ديگر اين باند از جمله دو سرشاخه اصلي آن شدند.

بني اسدي با اشاره به كشف يک قبضه سلاح جنگي به همراه مقاديري مهمات و توقيف دو دستگاه خودرو، گفت: متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابي و تشکيل پرونده مقدماتي به مقامات قضائي تحويل داده شدند.

وي گفت: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، اعضاء اين باند، سوابق كيفري متعددي از جمله درگيري مسلحانه منجر به شهادت و زخمي شدن دو نفر از ماموران دولتي، چندين فقره سرقت مسلحانه، حمل و نگهداري مواد مخدر و فروش و جابجايي سلاح غير مجاز را در کارنامه سياه خود دارند.

فرمانده انتظامي استان كرمان در پايان با اشاره به اين که فعاليت سوداگران مرگ از چشمان تيز بين پليس دور نخواهد ماند، گفت: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي و استفاده از توان خود، اجازه نمي دهد که سوداگران مرگ و هنجار شکنان در هيچ نقطه اي احساس آرامش کنند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *