شهادت مامور پليس فارس در درگيري با اشرار

فرمانده انتظامي استان از شهادت مامور وظيفه شناس که در درگيري با اشرار مسلح مجروح شده و صبح امروز به درجه رفيع شهادت نائل آمد، خبرداد.fii

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “احمدعلي گودرزي” در تشريح اين خبر اظهارداشت: 31 خرداد ماه امسال، ماموران انتظامي شهرستان کازرون با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند فرد شرور و قاتل فراري به نام ” س-م” که داراي سابقه چند فقره سرقت مسلحانه، قتل و درگيري است، قصد عبور از منطقه “کنار تخته” به سمت ” شيراز” را دارد.

وي افزود: ماموران با استقرار در طول مسير تردد اين فرد شرور، به صورت نامحسوس اقدام به کنترل خودروهاي عبوري کرده که در اين زمان، فرد شرور با يک دستگاه خودرو زانتيا به همراه دو نفر از همدستانش متوجه حضور پليس مي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: فرد شرور با استفاده از سلاح کلاش به سمت ماموران اقدام به تيراندازي مي کند که در اين حادثه يکي از ماموران به نام استواريکم” ايرج ايلاني” بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بيمارستان شهيد “رجائي” شيراز منتقل مي شود.

سردار گودرزي ادامه داد: فرد شرور و همدستانش پس از تيراندازي از صحنه متواري مي شوند که ماموران پس از چند روز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي موفق شدند دو نفر از همدستان اين فرد را به همراه يک قبضه سلاح در اطراف شهر کازرون دستگير کنند؛ تحقيقات براي دستگيري شرور متواري”س – م”  همچنان از سوي پليس ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس در خاتمه گفت: متاسفانه صبح امروز استواريکم “ايلاني” به علت شدت جراحات وارده در بيمارستان شهيد “رجائي” شيراز به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *