سازنده کیلیپ های دروغین علیه پلیس شناسایی شد

رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کیلیپ های دروغین علیه پلیس خبرداد.

به گزارش سادس به نقل ازایسنا، سردار کمال هادیانفر با بیان اینکه متاسفانه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی به ویژه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کیلیپ های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف ناجاست و همیشه سرلوحه کار کلیه نیروهای پلیس در کشور بوده است.

وی با اشاره به انتشار چندین ویدیوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه های اجتماعی، گفت: به تازگی ویدیویی تحت عنوان و ادعای “تجاوز به دختر بازداشت شده توسط ماموران پلیس با واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان” منتشر شده که تمامی این کیلیپ ها دروغین و ساختگی است.

رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد: بررسی ها نشان داد، فیلم منتشر شده واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال ۱۳۸۸ و محل وقوع آن “پل حافظ” است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده حضور جمعیت در محل، خودرو را واژگون می کنند.

وی از شناسایی عامل اصلی انتشار این تصاویر خبرداد و گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار هادیانفر در خاتمه از هموطنان خواست به این گونه کیلیپ ها که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت “ارتباط با ما” به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *