درگیری مسلحانه در مهاباد/ سه نفر دستگیر شدند

شامگاه چهارشنبه اختلافات شخصی منجر به درگیری مسلحانه چند نفر در نزدیکی بیمارستان امام خمینی مهاباد شد.

به گزارش سادس به نقل از مهر فرمانده انتظامی مهاباد در خصوص جزییات این حادثه  گفت: تحقیقات اصلی برروی این حادثه ادامه دارد و هنوز نمی توان اظهارنظر قطعی کرد.

سرهنگ فتاح بابانژاد اظهارداشت: ماجرا از این قرار است در یکی از محلات این شهرستان در نزدیکی بیمارستان مهاباد تعدادی به دلیل اختلافات شخصی با هم درگیر شده و در نهایت اقدام به تیراندازی می کنند.

وی ادامه داد: در این حادثه براساس بررسی های صورت گرفته کسی دچار آسیب نشده و بلافاصله با تلاش و پیگیری ماموران انتظامی سه نفر از عاملان این حادثه دستگیر و عنوان کردند اختلافات شخصی انگیزه درگیری مسلحانه بوده است.

 فرمانده انتظامی مهاباد با تاکید بر اینکه هنوز عامل اصلی و جزییات بیشتر این حادثه دردست پیگیری است گفت: تیراندازی در داخل یا محوطه بیمارستان صورت نگرفته و حادثه در یکی از محلات نزدیک بیمارستان بوده است.

وی یاد آورشد: جزییات بیشتر این ماجرا بعد از انجام تحقیقات و بررسی های انجام گرفته اعلام خواهد شد.

شامگاه چهارشنبه درگیری مسلحانه در یکی از محلات مهاباد رخ داد که این حادثه آسیب جدی در پی نداشت اما در گروه ها ی تلگرامی و فضای مجازی اخباری از این حادثه منتشر می شود که عنوان می کند درگیری در محوطه بیمارستان امام خمینی مهاباد صورت گرفته این در حالی است که نیروی انتظامی این شهرستان درگیری در محوطه بیمارستان را تکذیب کرده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *