وقتی که مدیربانکی از خبرنگار سوال میپرسد؟

دیروز در حاشیه مراسم یادداشت تفاهم میان موسسه اعتباری و بیمه کوثر، گفت وگو میان یک خبرنگار و عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به یکی از حاشیه های روز بدل شد.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد یکی از خبرنگارهای حاضر در این مراسم با طرح سوالی اشتباه باعث تعجب مدیرعامل این موسسه می شود تا جاییکه رضایی وی را به دلیل نداشتن تخصص لازم زیرسوال می برد. این درحالی است که پس از پایان این مراسم این خبرنگار با زیرسوال بردن مدیرعامل موسسه کوثر از رفتار وی ابراز تعجب می کند در حالیکه در صوت منتشرشده از این مصاحبه نشان می دهد که رضایی رئیس موسسه اعتباری کوثر بیش از ۲ بار از خبرنگار مربوطه در مورد سامانه ۹۰ ۹۰ و نحوه فعالیت این سامانه می پرسد و خبرنگار مربوطه هر بار با توضیح در خصوص این سامانه سعی بر حل سوتفاهم دارد. در حالی خبرنگار مذکور سامانه ۳۰۹۰ را تا دقایق پایانی مصاحبه ۹۰ ۹۰ می نامد که هر دو این سامانه ها با یکدیگر متفاوت هستند اما در نهایت سوال خبرنگار از مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با عنوان گاف بزرگ رضایی در یکی از سایت ها به قلم همین خبرنگار منتشر می شود.
گوش سپردن به فایل صوتی منتشرشده از این مصاحبه چند سوال را در ذهن ایجاد می کند. ابتدا آنکه اگر خبرنگار مذکور در خبری که در آن فایل صوتی را به عنوان گاف مدیرعامل موسسه اعتباری منتشر می کند و خود را خبرنگار با سابقه می نامد چگونه است که نام سامانه ۳۰۹۰ را به اشتباه می برد؟
و یا اساسا کدام خبرنگار با سابقه حوزه بانکداری در حال حاضر سامانه ۳۰۹۰ را ۹۰ ۹۰ خطاب می کند. در حالیکه سامانه ۹۰۹۰
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *