ادامه رویکرد آفندی پلیس در اجرای ماموریتها/کشف ۸۶ درصدی جرایم و افزایش میزان دستگیری متهمان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بر ادامه رویکرد آفندی پلیس در اجرای ماموریتها تاکید کرد و گفت: کشف ۸۶ درصدی جرایم و افزایش میزان دستگیری متهمان و کاهش وقوع جرایم بخشی از نتایج رویکرد آفندی پلیس است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: محصول تلاشها، اخلاص و صداقت در عمل کارکنان پیروزی‌هایی است که توسط ماموران پلیس به دست آمده و تقدیم مردم شریف استان شده و انهدام باند تروریستی و به هلاکت رسیدن پنج عضو آن و همچنین پیشگیری از چندین عملیات دیگر این گروهک تروریستی از مهمترین این پیروزی‌ها بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان در کنار دو کشور بی‌ثبات منطقه قرار گرفته، افزود: با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه پلیس در تمام نقاط، مخلان امنیت عمومی و اشرار و معاندان نظام همواره در اجرای اهداف پلید خود ناکام مانده‌اند.

وی با اشاره به همکاری گسترده مردم با پلیس گفت: ما همواره در استقرار نظم و امنیت و مبارزه با مخلان جامعه از توان و ظرفیت موجود در تمام اقشار جامعه استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امنیت یک تولید عمومی است و رویکرد پلیس بر پایه مردم‌مداری و جامعه محوری است و همه دستگاهها و اقشار جامعه باید برای حفظ امنیت پایدار نقش آفرینی کنند.

سردار رحیمی گفت: یکی از افتخارات نیروی انتظامی ،خادم مردم بودن است و ما تلاش می‌کنیم که خدمات مختلف انتظامی را با بالاترین کیفیت به مردم شریف ارائه دهیم و همواره بر حفظ کرامت و منزلت مردم در اجرای ماموریت ها تاکید می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بر ادامه رویکرد آفندی پلیس در اجرای ماموریتها تاکید کرد و بیان داشت: کشف 86 درصدی جرایم و افزایش میزان دستگیری متهمان و کاهش وقوع جرایم بخشی از نتایج رویکرد آفندی پلیس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *