پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد فرآیند مناسبی دارد

 رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران با امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شرق استان تهران، امیر پور دستان – فرمانده نیروی زمینی ارتش – در این دیدار اظهار داشت: سرعت و نحوه پرداخت تسهیلات در بانک مهر اقتصاد فرآیند مطلوبی دارد که این تسریع در انجام امور ارباب رجوع و ارائه خدمات متنوع به مشتریان نشات گرفته از روحیه بسیجی و ارزشی کارکنان این بانک است.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد از بانک های ارزشی و موفق نظام جمهوری اسلامی ایران است که با ارائه خدمات مناسب به تمامی اقشار جامعه به ویژه نظامیان و حمایت از اجرای اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات موثری در این راستا صورت دهد.

در ادامه، علیرضا چراغی – رئیس اداره امور شعب شرق استان تهران – ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک در خصوص تخصیص اعتبار و ارائه تسهیلات همراستا با فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: خدمات دهی مناسب به عموم اقشار جامعه در کوتاهترین زمان ممکن یکی از راهبردهای مورد نظر بانک است.
وی کمک به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را از مهمترین برنامه های بانک عنوان کرد و افزود: طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی یکی از مهمترین اقدامات بانک مهر اقتصاد برای حمایت از تولید داخلی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *