مصرف‌کنندگان چادر در ایران هستند اما تولید‌کنندگان در خارج/ترکیب دختر و پسر در دانشگاه ضرر علمی دارد

مسئول ستاد اقامه نماز عنوان کرد: مصرف‌کنندگان چادر در ایران هستند اما کارخانه و تولید‌کنندگان در خارج از ایران هستند و فعالیت می‌کنند.

به گزارش سادس به نقل از فارس، حجت الاسلام قرائتی در اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی اذعان کرد: خانم‌های تحصیل‌کرده و انقلابی در خصوص مسئله حجاب باید تشکیلات و اتاق فکری را تشکیل دهند زیرا این یک مسئله ملی است.

وی افزود: از طرفی سوال پیش می‌آید که اتاق بازرگانی در خصوص مسئله حجاب چه کاری انجام داده است زیرا مصرف‌‌کنندگان چادر در ایران هستند اما کارخانه‌ و تولید‌کنندگان چادر در خارج  است.

مسئول ستاد اقامه نماز با اشاره به مسئله بودجه‌ای که برای حجاب اختصاص داده شده است،‌ عنوان کرد:‌ قانون حجاب تازه سال پیش در مجلس مطرح شد.

وی خاطر نشان کرد:‌ برنامه‌های دینی و آموزش‌های دینی دختر و پسر باید تفکیک شود و هر کدام باید آموزش مختص به خود را  داشته باشند.

قرائتی در خصوص تشکیلات و اتاق فکری که باید برای مسئله حجاب برای بانوان انقلابی تشکیل شود، اظهار کرد:‌ دولت باید از این تشکیلات حمایت کند.

مسئول ستاد اقامه نماز همچنین در خصوص جایگاه زن خاطر نشان کرد: زن خلیفه خدا است زیرا اسلام می‌گوید زن ارزش دارد و هر کس آن را بخواهد باید بهای آن را بدهد.

وی گفت:‌ حجاب باید از پیش‌دبستانی تمرین شود و آنجایی که اسلام حلال کرده نباید جلوی حلال گرفته شود.

قرائتی افزود: امکانات رفاهی برای زنان نیست و از طرفی باید روی حیا و غیرت مردان کار شود زیرا فطرت حجاب را قبول دارد.

مسئول ستاد اقامه نماز خاطر نشان کرد: ترکیب کردن دختر و پسر در دانشگاه ضرر علمی دارد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *