جشنواره «چادرهای آسمانی» در یک قدمی ایستگاه پایانی

اختتامیه جشنواره «چادرهای آسمانی» که با هدف حمایت از توسعه عفاف و حجاب توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار شد در بهمن ماه با حضور وزیر کشور، فرمانده ناجا و معاون زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش سادس به نقل ازخبرگزاری تسنیم، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با هدف حمایت فرهنگی از توسعه عفاف، حجاب و تجلیل از کودکانی که به انتخاب و استفاده از چادر می‌کنند، با همکاری هنرمندان، اقدام به برگزاری نخستین جشنواره عکاسی حرفه‌ای تخصصی و مردمی چادرهای آسمانی کرد.

در این جشنواره عکس که با موضوع حضور دختران زیر 9 سال با چادر در حال نماز، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی و … برگزار شد یک هزار و 118 اثر از سوی 604 شرکت­‌کننده دریافت شد که هیئت داوران این جشنواره پس از ارزیابی و بررسی دقیق 435 اثردریافتی از 263 عکاس را در بخش عمومی و 683 اثر از341 عکاس را در بخش حرفه­‌‌ای مورد بررسی قرار دادند.

به گفته عطارزاده دبیر این جشنواره،  5 اثر منتخب در هریک از بخش‌های مردمی و حرفه‌ای با رای افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی انتخاب شدند.

بنا بر این گزارش قرار است تا اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه امسال با حضور وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و خانم مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شده و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *