بازدید مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک های خصوصی از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

دکتر پرویزیان روز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۹۵، از غرفه بانک پارسیان در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بازدید و از نزدیک با کارشناسان بانک و شرکت های زیر مجموعه حاضر در غرفه و بازدیدکنندگان گفت و گو کرد.

به گزارش سادس نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بانک پارسیان به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور و جزو ۱۰ شرکت برتر ایران بر اساس رتبه بندی صد شرکت برتر سازمان مدیریت صنعتی، زنجیره کاملی از دستارودها و خدمات را به مشتریان خود ارایه می دهد که در نمایشگاه امسال این خدمات توسط شرکت های بیمه پارسیان، بیمه امین پارسیان، کارگزاری، کاسپین، صرافی، لیزینگ، تامین سرمایه لوتوس، تامین اندیش پارس و فعال تر از گذشته برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.
مدیریت آموزش بانک و شرکت های تامین سرمایه لوتوس وکارگزاری پارسیان از شرکت های گروه مالی بانک پارسیان در این نمایشگاه اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی تحلیلی آشنایی با سرمایه گذاری در بورس برای مراجعان و علاقمندان کردند.
رییس کانون بانک های خصوصی به هنگام بازدید از غرفه بانک پارسیان، درگفت وگو با خبرنگاران رسانه های گروهی به پرسش های مختلف خبرنگاران در مورد موضوعات گوناگون بازار پولی و مالی کشور پاسخ گفت.
شایان ذکر است؛ غرفه بانک پارسیان در نهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه مورد بازدید دکتر فطانت رییس کل سازمان بورس، رییس کل بیمه مرکزی و برخی از مدیران عامل بانک های دولتی قرار گرفت.
نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه تهران به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور از ۲۰ لغایت ۲۳ تیر ماه درمحل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *