۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی یک ماه گذشته بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

به گزارش سادس به نقل از مهرسردار علیرضا صالحی افزود: اقدامات مقابله‌ای خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان زنجان انجام‌شده است.

وی از کشف و ضبط بیش از ۵۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک کامیون طی روز گذشته در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده و در این زمینه هم بیش از پنج نفر دستگیر شدند.

صالحی تاکید کرد: طی سه ماه نخست سال جاری بیش از ۲۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف‌شده است.

وی افزود: طی سه ماه سالجاری  ۴۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در مناطق مختلف استان اجراشده که در این خصوص ۱۳۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف‌شده  و ۷۴۱ نفر هم از قاچاقچیان و خرده‌فروشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر طی سه ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و این استان  در بحث  برخورد با خرده‌فروشان رتبه برتر کشوری را دارد.

صالحی با بیان اینکه  در زمینه مقابله با مواد مخدر برنامه‌ریزی‌ های لازم انجام شده است، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر توفیقات خوبی را طی سه ماهه سالجاری در بحث کشفیات مواد مخدر داشته و تحقق این مهم مرهون همکاری مردم با پلیس است و باید این همکاری تقویت شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جوانان امروز در خطر گرایش به مصرف مواد مخدر هستند، افزود: خانواده ها تمرکز بیشتری بر روی رفتار فرزندان خود داشته باشند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *