متادون، قاتل پسربچه ۱۶ ماهه

 تحقیقات پلیس آگاهی پایتخت درباره مرگ مرموز پسر۱۶ماهه‌ای که بر اثر مصرف متادون جان باخته، آغاز شده است.
به گزارش سادس به نقل از “جام نیوز”، دوم خرداد‌ماه امسال مسئولان بیمارستانی در جنوب تهران با قاضی محسن مدیر روستا بازپرس جنایی تهران تماس گرفتند و خبر از مرگ پسر۱۶ماهه‌ای دادند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی چند روز قبل‌تر به‌دلیل اینکه تشنج کرده به بیمارستان منتقل شده اما با وجود تلاش پزشکان به‌دلیل وخامت حالش جان باخته بود.
در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود. پزشکی قانونی چند روز پیش پس از انجام معاینات اعلام کرد که این پسر۱۶ماهه به‌دلیل مصرف شربت متادون جان باخته است. همین کافی بود تا قاضی دستور احضار پدر و مادر وی را صادر کند.پدر و مادراین کودک دیروز برای انجام تحقیقات در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند. مادرکودک به قاضی چنین گفت: روز حادثه برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم، به آشپزخانه رفتم و مشغول پختن شام شدم. پسرم داخل اتاق خواب بود وقتی سراغش رفتم دیدم رنگ صورتش پریده و تشنج کرده است.

خیلی ترسیدم، جیغ کشیدم و با کمک همسرم او را به بیمارستان بردیم. در ادامه جلسه پدر کودک گفت: من مدت‌ها قبل معتاد بودم اما چند ماهی می‌شد که ترک کرده بودم و دیگر سمت مواد نرفتم. حتی متادون هم مصرف نمی‌کردم و نمی‌دانم چطور اعلام کرده‌اند که پسرم بر اثر مصرف متادون جان باخته است. آن شب همسرم در حال تدارک شام بود و من هم تلویزیون تماشا می‌کردم که ناگهان همسرم فریاد زد که حال پسرمان خراب شده است. اصلا نمی‌دانم او چطور شربت متادون خورده است.

در پایان جلسه قاضی جنایی دستور بازداشت پدرکودک را صادر کرد تا با انجام تحقیقات، معمای مرگ اسرارآمیز کودک فاش شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *