اهتمام جدی ناجا در تامین امنیت تفرجگاه‌ها و گردشگران تابستانی

 رئیس پلیس پیشگیری ناجا از اهتمام جدی نیروی انتظامی در تامین امنیت انتظامی – ترافیکی مسافران و گردشگران تابستانی خبر داد و گفت: در فصل تابستان تفرجگاه ها، مراکز سیاحتی و گردشگری به صورت ویژه تحت کنترل پلیس بوده و کارکنان انتظامی با اقتدار کامل در خدمت امنیت و آرامش آنان هستند.

به گزارش سادس به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در حاشیه همایش یک روزه روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاههای انتظامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران با تشریح ابعاد مهم ماموریتی نیروی انتظامی در سال 95 با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، افزود: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، توسعه امنیت اخلاقی، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، تامین امنیت ترافیکی و اقدامات موثر در کاهش تصادفات، تامین امنیت انتظامی در مناطق حاشیه نشینی از محورهای مهم ماموریتی نیروی انتظامی در سال 95 خواهد بود که با جدیت و حداکثر توان عملیاتی و اهداف پیش بینی شده تا محقق شدن پیگیری می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه ارائه خدمات انتظامی، رعایت حقوق شهروندی و استاندارد سازی تحت نظرگاه ها، گفت: نیروی انتظامی با در نظر گرفتن مقدورات سازمانی مجهز به تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا در مسیر اجرای بهینه ماموریت های خود بوده به طوری که پلیس در هر اقدامی رضایتمندی مردم، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را به عنوان یک اصل مد نظر قرار داده و کاربردی می کند.

وی، ساماندهی ایستگاه های بازرسی، توسعه ساختارهای انتظامی در مناطق حاشیه نشینی، آسیب شناسی جامع، افزایش توان تحرک و تخصص پلیس را از دیگر اولویت های ماموریتی در مسیر تامین امنیت و آرامش عمومی برشمرد و افزود: تلاش مضاعف، همت کوشا داریم تا بهترین خدمات انتظامی به مردم ارائه و بالاترین آمار رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس را کسب کنیم.

این مقام ارشد پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: تعامل مطلوب و همپوشانی کامل ماموریتی فیمابین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد.

سردار شرفی از اهتمام جدی نیروی انتظامی در تامین امنیت انتظامی – ترافیکی مسافران و گردشگران تابستانی خبر داد و گفت: در فصل تابستان تفرجگاه ها، مراکز سیاحتی و گردشگری به صورت ویژه تحت کنترل پلیس بوده و کارکنان انتظامی با اقتدار کامل در خدمت امنیت و آرامش آنان هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش پایانی سخنان خود اهمیت تامین امنیت مرزها را یادآور شد و تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه مرزها نیروی انسانی توسعه یافته و اعتبارات لازم جذب شده است.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *