بانک سرمایه در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی حائز رتبه برتر شد

 نشریه داخلی بانک سرمایه (پیام سرمایه)، در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی رتبه برتر “صفحه آرایی” و “خبر در سطح ملی” را از آن خود کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، آیین اعطاء جوایز برگزیدگان «یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی» روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد. دراین مراسم که با حضور جمع کثیری از صاحب نظران، مدیران، کارشناسان روابط عمومی و شرکت کنندگان در این جشنواره تخصصی برگزار شد، ضمن اجرای سخنرانی های علمی از برگزیدگان “یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی” تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از بانک سرمایه نیز با اهدای” لوح تقدیر” و “تندیس جشنواره” تجلیل شد. مجله “پیام سرمایه” نشریه داخلی این بانک که به صورت ماهانه توسط روابط عمومی بانک سرمایه منتشر می شود، توانست در این جشنواره در بخش های “صفحه آرایی” “خبر” رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

در لوح تقدیر اهدایی از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به عنوان برگزار کننده این جشنواره خطاب به روابط عمومی بانک سرمایه آمده است:

برگزاری باشکوه “یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی” به پاس ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی های کشور در عرصه فرهنگ مکتوب، اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با مشارکت روابط عمومی های سراسر کشور بر پا گردید.

از این رو با توجه به کسب موفقیت در بخش های صفحه آرایی (رتبه اول) و خبر (رتبه سوم در سطح ملی) توسط آن روابط عمومی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می دارد.

امید است با همدلی و تلاش بیش از پیش حضرتعالی و همکاران ساعی روابط عمومی آن بانک، شاهد شکوفایی ، اعتلاء و توسعه دانش روابط عمومی در کشور باشیم. انشاالله.

گفتنی است “جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی” طی یازده دوره برگزاری، همه ساله برگزیدگان این جشنواره را در دو سطح ملی و استانی و در بخش های: گزارش، مستند، خبر، انیمیشن، مقاله، رپرتاژ، کتاب، اپلیکشین ( برنامه های کاربردی)، کلیپ، سرمقاله، مصاحبه، صفحه آرایی، پوستر، مولتی مدیا، ویژه نامه، بروشور، برنامه انتشاراتی، صفحه خوانندگان، نسخه موبایلی وب سایت، عکس، وب سایت های سازمانی، تیزر، عکس، تحلیل محتوا و گزارش انتخاب و معرفی می نماید که” بانک سرمایه” در اولین حضور خود در این جشنواره ملی توانسته است در دو بخش “صفحه آرایی” و” خبر” رتبه برتر در سطح ملی را به خود اختصاص دهد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *