پنل تخصصی مدیریت تطبیق در نظام بانکی با حضور مدیرعامل بانک رفاه برگزار شد

پنل تخصصی مدیریت تطبیق در نظام بانکی ایران با قوانین و مقررات بین المللی با حضور دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک بانک رفاه برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه،در این پنل سه روزه که توسط شرکت فیلیپ سیدنی هلند و با حضور سفیر هلند در ایران، مدیران ارشد این شرکت و جمعی از مدیران عالی نظام بانکی کشور برگزار شد، مطالبی درخصوص ضرورت تطبیق با قوانین و مقررات نظام بانکی بین الملل در فضای پسابرجام توسط سفیر هلند و مدیر اجرایی شرکت فیلیپ سیدنی بیان شد.
دکتر سهمانی در حاشیه پنل و در گفت وگو با خبرنگاران حاضر خاطرنشان ساخت: یکی از محدودیت هایی که در دوران پساتحریم نظام بانکی کشور با آن مواجه است، مباحث فنی و رعایت استانداردهای بین المللی از جمله تطبیق، مقررات بین المللی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم است.
مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد: نظام بانکی در این خصوص چند سالی است که اقدامات اثربخشی از جمله ایجاد واحد تطبیق در ساختار بانک را انجام داده اند و زمینه برای سایر فعالیت ها فراهم است.
وی برگزاری این پنل را اثربخش خواند و اظهار داشت: برای برقراری ارتباط اثربخش با بانک های بین الملل لازم است نیروهای انسانی حوزه ریسک، پولشویی و تطبیق با مفاهیم این بحث آشنایی کامل داشته باشند.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *