نقطه آغاز ماموريت‌هاي نيروي انتظامي توكل به خدا و خدمت به مردم است

فرمانده انتظامي استان، ايمان به خدا و ولايت مداري را ويژگي پليس ايران اسلامي دانست و گفت: نقطه شروع ماموريت پليس با توكل به خدا و با هدف خدمت به مردم است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ “علي‌اكبر جاويدان” در مراسم صبحگاه عمومي ستاد انتظامي استان بر توجه به اعتقادات و باورهاي ديني و ارتقاء سطح آموزش در مجموعه انتظامي استان تاكيد كرد.

وي با بيان اين كه نقطه آغاز هر ماموريت نيروي انتظامي با توكل به خدا و با هدف خدمت به مردم است، ابراز داشت: توفيق خدمت به مردم در نيروي انتظامي افتخاري است كه نصيب كاركنان انتظامي شده است.

اين مقام ارشد انتظامي، حركت در چارچوب قانون را ملاك ماموريت‌هاي انتظامي عنوان كرد و گفت: قانون، تكليف نوع ماموريت‌هاي نيروي انتظامي را مشخص كرده و هر حركت در خلاف جهت قانون، بي‌قانوني است.

وي، ادامه داد: نيروي انتظامي ضابط دستگاه قضائي و متولي برقراري نظم و امنيت در جامعه است و در اين رسالت خطير نيازمند همكاري و تعامل همه سازمان‌ها و نهادها است.

سرهنگ جاويدان، توجه به انسجام دروني و تعامل با سازمان‌هاي برون سازماني را در تحقق اهداف و ماموريت‌هاي نيروي انتظامي بسيار مهم و ضروري دانست و اضافه كرد: توليد امنيت يك مقوله چند وجهي است؛ بنابراين تك تك افراد جامعه بايد با رعايت قانون، سهم خود را در توليد امنيت  به خوبي ايفا كنند.

وي به مطالبات به حق مردم درحوزه امنيت اخلاقي و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره كرد و بيان داشت: ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و مبارزه با جرايم سازمان يافته، اولويت پليس در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان، امنيت اخلاقي را مقدمه امنيت اجتماعي در جامعه بيان كرد و اظهار داشت: يكي از مهمترين اولويت هاي پليس در سال جاري، ارتقاء امنيت اخلاقي در جامعه است.

وي، تاكيد كرد: امنيت در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري و سواحل دريا از نكات مهمي است كه در طرح تابستانه پليس به آن پرداخته مي شود.

رئيس پليس گلستان، مبارزه با سرقت به‌خصوص سرقت هاي خشن را يكي ديگر از ماموريت هاي پليس در سال جاري عنوان كرد و گفت: جرايم خشن بايد در نطفه خنثي شود.

وي با بيان اين كه وقوع جرايم به‌خصوص جرايم خشن، احساس امنيت را در جامعه كاهش مي‌دهد، به اراذل و اوباش و سارقان هشدار داد: گلستان، جولانگاه سارقان خشن و اراذل و اوباش نخواهد بود.

سرهنگ جاويدان در پايان توجه به آموزش و دستورالعمل هاي انضباطي را اساس و شالوده ماموريت‌هاي نيروهاي مسلح عنوان و خاطرنشان كرد: انضباط در مجموعه نيروهاي مسلح يك مطالبه است و نيروهاي مسلح بايد، الگوي نظم و انضباط در جامعه باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *