شوی افتتاح مسکن مهر در پردیس با حضور قائم مقام وزیر/ کلید را تحویل نداده پس گرفتند

شوی رسانه‌ای مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید امروز در شهر پردیس در افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس اینگونه رقم خورد که پس از تحویل چهار کلید از واحدهای فاز ۱۱ این شهر به متقاضیان، مجدداً این کلیدها پس گرفته شد.

به گزارش سادس به نقل ازخبرگزاری فارس، امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن قرار بود تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو) به بهره‌برداری برسد به همین دلیل با ۳۵ متقاضی این واحدهای مسکونی تماس برقرار شده و آنها را برای دریافت کلید این واحدها به شهر پردیس فراخواندند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر در تماس با خبرنگار فارس گفت: روز گذشته با ۳۵ نفر از متقاضیان فاز ۱۱ مسکن مهر شهر پردیس تماس گرفته و اعلام کردند که برای تحویل واحدهای خود صبح روز دوشنبه در شهر پردیس حضور بهم رسانید.

وی افزود: پس از اینکه در فاز ۱۱ شهر پردیس حاضر شدیم و مراتب افتتاح یک واحد نمونه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر انجام شد کلید این واحد آپارتمان را به مالک آن در حضور رسانه‌های تصویری تحویل دادند.

جعفری ادامه داد: اما پس از رفتن این رسانه‌ها کلید را از مالکان آن پس گرفتند و اعلام کردند که باید ۷ تا ۱۰ میلیون تومان دیگر واریز کنید تا کلید تحویل شما شود.

به گفته وی، اکثر متقاضیان مسکن مهر فاز ۱۱ شهر پردیس ۳۳ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند و این اتفاق در بلوک ۸۹ – ۹۰ و ۹۱ (زون ۴) رخ داده است.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *