شعبه جدید بانک سامان در سیتی سنتر اصفهان افتتاح می‌شود

 در راستای ارایه خدمات مناسب به فعالان تجاری در بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور، شعبه جدید بانک سامان در سیتی‌سنتر اصفهان، ۲۳تیرماه با حضور مدیران ارشد بانک افتتاح می‌شود.
به گزارش سادس به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، مازیار فزونی مدیر بانکداری خرد با اعلام این خبر گفت: این شعبه در راستای برنامه بهینه‌سازی شبکه شعب بانک و با هدف ارایه خدمات بهتر و سریع‌تر به کسبه و تجار مجتمع سیتی سنتر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر بانکداری خرد بانک سامان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان تصریح کرد: موقعیت مکانی ویژه این استان در کنار ظرفیت بالای گردشگری و تولیدی از یک‌سو و تبدیل شدن سیتی سنتر اصفهان به یک مرکز تجاری قوی و باکیفیت از سوی دیگر، دلیل توجه و برنامه جدی بانک سامان برای حضور و فعالیت در این بازار است.

فزونی گفت: امید می‌رود با تاسیس این شعبه در قلب تجاری استان اصفهان، دسترسی مشتریان به‌ویژه مشتریان بازارهای هدف به خدمات و محصولات متنوع و نوین بانک سامان افزایش یابد و گام موثر دیگری در راستای حمایت از کارآفرینی و توسعه ملی برداشته شود.

براساس این گزارش، شعبه سیتی سنتر اصفهان با کد ۹۵۲۵ واقع در طبقه همکف این مجتمع تجاری به نشانی اصفهان، بزرگراه شهید وحید دستجردی، مقابل ورودی جنوبی سپاهان شهر، مجتمع سیتی سنتر اصفهان، انواع خدمات ریالی و ارزی را به هموطنان ارایه می‌کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *