آغاز چهارمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی

چهارمین جشنواره بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی با عنوان جشنواره عید تا عید به مناسب عید سعید فطر در سراسر کشور آغاز شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی با اعلام خبر فوق بیان داشت: چهارمین جشنواره بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی با عنوان ” جشنواره عید تا عید ” از روز ۱۶ تیر ماه مصادف با عید سعید فطر در سراسر کشور آغاز شده و تا ۳۰ شهریور مصادف با روز عید سعید غدیرخم ادامه خواهد داشت.

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی افزود: جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی به منظور توسعه بیمه های زندگی و سرمایه گذاری و توسعه سهم و ضریب نفوذ آن و همچنین ایجاد رقابت سالم و پویا بین شعب و شبکه نمایندگی گسترده شرکت بیمه رازی در سراسر کشور برگزار می شود.

رنجبر کلهرودی اضافه نمود چهارمین جشنواره بیمه های زندگی بیمه رازی برای بیمه گذاران بیمه های زندگی علاوه بر جوایز متنوع از جمله هزینه مسافرت خارج ازکشور، تسهیلات و تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است. همچنین شعب و نمایندگان برتر جشنواره نیز از جوایز ویژه و ارزشمندی برخوردار خواهند شد.

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ضمن اعلام آمادگی شعب و نمایندگان شرکت بیمه رازی جهت عرضه بیمه های زندگی در طول مدت جشنواره، با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از جشنواره های برگزار شده قبلی؛ ابراز امیدواری کرد که در چهارمین جشنواره استقبال بسیار گسترده تری از طرف مردم عزیز صورت گیرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *