کلاهبردار 120 ميليارد ريالي در مازندران دستگير شد

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 120 ميليارد ريالي که با فروش مال غير به چندين نفر اقدام به کلاهبرداري مي کرد، خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار”سيد محمود ميرفيضي” گفت: در پي مراجعه و طرح شکايت تعدادي مالباخته مبني بر کلاهبرداري ميلياردي از آنان توسط فردي به نام”س- گ” موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و فني ماموران پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري متهم به کلاهبرداري، افزود: ماموران با انجام تحقيقات از مال باختگان دريافتند، متهم تحت تعقيب با فروش واحدهاي آپارتماني به آنان و فروش مال غير از دو سال قبل بيش از 120 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده و در حال حاضر متواري است.

وي با بيان اينکه متهم داراي سابقه کيفري است، اذعان داشت: اين فرد با ثبت و تاسيس چندين شرکت تجاري با همکاري و تباني خانواده اش در امر ساخت و ساز و فروش واحدهاي آپارتماني در سطح استان فعاليت داشته و با شيوه و شگردهاي مجرمانه اقدام به کلاهبرداري مي کرد.

ميرفيضي از اقدامات پليس براي شناسايي متهم خبر داد و افزود: ماموران پليس آگاهي متهم مورد نظر را که به دنبال تهيه مدارک جعلي براي خروج از کشور بود شناسايي کردند و در حالي که با تغيير چهره در يکي از شرکتهاي تجاري مشغول فعاليت بود، در اقدامي غافلگيرانه با هماهنگي قضائي وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران در خاتمه با اشاره به شناسايي متهم از سوي مال باختگان از کشف  12 ميليارد تومان کلاهبرداري خبر داد و افزود: متهم پس از اعتراف به ارتکاب اعمال مجرمانه براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *